Si te konfigurojme Diseqc Usals (motor)

Materiali nga Fillestari

Le te fillojme;

Gjeja e pare qe do besh: ate tubin e gjate ku ke vendosur motorrin duhet ta shohesh qe te jete plotesisht vertikal (pingul) e mira eshte te perdoresh nje nga ato niveluset e muratoreve.

E dyta shiko qe ta kesh horizontin nga lindja ne perendim pa pengesa si godina apo peme te larta etj

Korca si qytet ka keto te dhena Gjeografike :
Gjeresi Gjeografike ( LATITUDE): 40°37'07" N = 40.6° N (decimal)
Gjatesi Gjeografike ( LONGITUDE): 20°46'51" = 20.8° E (decimal)

Per te pare te dhenat e tua gjeografike perdor kte website ketu

 

Etapa e pare :
Vendos kendin e motorrit qe ndodhet ne faqen anesore te tij.Kendi duhet te jete 40.6° por meqenese nuk ka ndarje te gradeve me presje dhjetore ti perpiqu ta vesh ndermjet 40 dhe 41
Te kjo etape e vetmja anomali(ne rast se quhet e tille) qe mund te shfaqet eshte qe kendin e motorrit do te duhet ta vesh 90-40.6 = 49.4 pra ndermjet 49 dhe 50 kjo varet si i ka te shkruara kendet motorri, por kete mbaje si plan rezerve.Une megjithese kam montuar disa te tille neper miq e shoke s'me ka rastisur ndonjehere, te parabolat po psh disa i kane nga e majta ne te djathte apo nga poshte lart 10 deri 70 disa te tjera 70 deri 10.


Gjithsesi ne te dy rastet ne realitet kemi te njejtin kend, si puna e raportorit. Po te marim nje leter te bardhe dhe te vizatojme nje kend nepermjet raportorit psh 50° pastaj ta kthejme raportorin nga krahu tjeter do te lexojme 130°, por kendi eshte po ai vetem leximi ndryshon.

Etapa e dyte:
Vendos motorrin ne tubin mbajtes,shtrengoi me kujdes bulonat por jo deri ne fund qe te kesh mundesi ta levizesh majtas e djathtas.
Vendos parabolen ne motorr,ketu ki kujdes qe kapset e paraboles te jene te vendosura mire.Tubi i motorrit qe vendos parabolen ka nje vize si te ngritur ne mes, ajo duhet te qendroj ne mes te kapses se paraboles.

Shko te opsioni USALS ne dreambox dhe me telekomande shkruaj te dhenat e tua Gjeografike si me poshte:
Ku lexon Longitude do shkruash 20.8 kujdesu qe shkronja ne krah te jete E dhe jo W
Ku lexon Latitude do shkruash 40.6 kujdesu qe shkronja ne krah te jete N dhe jo S.
Nepermjet telekomandes coje motorrin ne piken e references ne 0.

Kujdesu qe motorri te jete ne piken 0 megjithese i ke shkruar te dhenat.
Tani do te levizesh me dore motorrin se bashku me parabolen per te gjetur satelitin e references.
Por cili eshte ky ?
Per kete te ndihmon logjika me elementare.Cili satelit ndodhet me prane 20.8°E ?
Pergjigjja eshte qe jane dy Astra 19.2°E dhe Eutelsat W6 21.6°E. Po te zgjedhesh 19.2° do te kesh nje gabim prej 1.6°, po te zgjedhesh 21.6° do te kesh nje gabim prej 0.6°. Une ne vendin tend pa hezitim do zgjidhja Eutelsat W6 megjithe kokcarjen qe te krijon per ta gjetur si pozicion, gjithmone ne krahasim me Astren qe gjendet menjehere .Megjithese ka anen pozitive se po arrite te kapesh sinjalin me te mire te mundshem te ky satelit do ta kesh me te lehte ne vazhdim.
Dy frekuencat me te forta te ky satelit :
11530 V 2857
11333 H 10000 kjo e dyta nuk ka TV por Radio megjithese per ty te ky satelit ka vlere vetem sinjali se tjeter gje ky satelit nuk te ofron.
Sipas meje gjej ne fillim Astren gjithmone manualisht pastaj ec me shume kujdes ne drejtim te Lindjes sa te kapesh sinjal te EutelsatW6.

KUJDES! Kur te jesh duke kerkuar satelitin e references kendin vertikal te motorrit s'duhet ta luash, luaj vetem me kendin vertikal te paraboles.

Pasi te kesh mbaruar kete pune kujdesu qe te gjithe satelitet qe ke te regjistruar ne aparat ti kene te shkruara te dhenat sakte qe nga 75°E deri 30°W dhe kaloj te gjithe ne USALS megjithese une se njof aparatin tend . Dy aparate qe kam ne pune , njeri e ka USALS-in per te gjithe satelitet te perbashket tjetrit jam i detyruar t'ja fus nje nga nje

Tani nepermjet ketij opsioni ti kur te shkosh psh ne 53°E nepermjet telekomandes motorri e kryhen vete punen s'ke nevoje te regjistrosh me, vetem ndoshta nga qe e ke parabolen te shtrember, neper skaje apo ne satelitet problematike per te permiresuar sinjalin mund te luash nepermjet telekomandes me te dhenat kryesisht me Longitude psh te shkruash 19.8....20.1......20.5.....21.3.......etj gjitmone me 0.1, 0.2°

S'te ngelet gje tjeter vec te shohesh zonat e mbulimit te sateliteve me sinjal dhe te kerkosh te dhena per motorrin tend ne google psh sa e ka Azimuth-in . Motorri im e ka ± 64 ka te tjere qe e kane ± 80 sa me imadh te jete ky numer aq me larg shkon nga qendra qe ne rastin tend eshte 21.6°E drejt skajeve

Si konkluzion i gjithe kesaj kur s'ke cilesine qe ne kohen e sotme natyrisht qe eshte padyshim aparati me linux do te kerkosh sasine

Ne kerkim te prefeksionit

Ne te vertete motorri se bashku me parabolen ne pozicionin e references duhet te jete saktesisht ne drejtim te Jugut natyrisht po te kesh busull qe jane per keto pune se te zakonshmet me shume mund te te prishin sesa te ndreqin pune.
Ja dhe nje metode e thjesht per te gjetur saktesisht Jugun pa busull.
Sot ne Korce dt 28.04.2010 Dielli do te lind ne oren 05:40 dhe do te perendoj ne oren 19:29 llogarisim mesditen qe i bie te jete ora 12:34 (ne rast se e llogarita mire) . Ne kete ore po te kete Diell dhe te marrim nje tub apo nje shufer a nje shkop te drejte dhe ta vendosim mire vertikalisht ne toke a ne tarrace zgjatimi i hijes qe ai leshon tregon saktesisht Veriun dhe natyrisht krahu tjeter Jugun
Pasi te kesh gjetur Eutelsat W6 e vendos kete tub ne oren e mesdites para paraboles dhe duke e levizur manualisht motorrin se bashku me parabolen ben te mundur qe krahu qe mban lnb te qendroje mbi hije.Me kete rast rregullon edhe difektin e vogel prej 0.6°

E mira eshte qe te gjesh nje kohe te mire kur rregullon parabolen te jep me shume kenaqesi

Shikim te kendshem!